donderdag 23 januari 2014

Mijn video over het Smithsonian Air & Space Museum

Meteen toen ik thuis kwam van mijn reis in de Verenigde Staten wist ik dat ik iets wilde doen met mijn bezoek aan het Smithsonian Air & Space Museum in Washington D.C.. In het museum heb ik 500+ foto's gemaakt. Ik wilde op de een of andere manier wereldkundig maken hoe gaaf de ruimtecapsules, raketten en satellieten zijn die in het Smithsonian Air & Space Museum kunt vinden.

In het museum vind je de Apollo 11 capsule, de Mercury Friendship van John Glenn, een Skylab ruimtestation, een 1 op 1 model van de Hubble Space Telescope, maanpakken met het maanstof er nog op. Enz., enz..

Ik besloot een video te maken met al mijn fotomateriaal en die video dan in te spreken. Wel, dat heb ik geweten. Het "project" begon al in oktober met het verzamelen en bewerken van de foto's. Daarna het inspreken van mijn verhaal. Dat viel voorwaar niet mee. Ik heb sommige stukken wellicht 20 keer opnieuw gedaan. Maar.. uiteindelijk is het hij er dan. De video:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten